Home > Шүлэг > Зүгээр л би зүрх хайж яваа хайр байна

Зүгээр л би зүрх хайж яваа хайр байна

Зүгээр л би зүрх хайж яваа хайр байна

Зүрхэнд чинь өрөө хөлслөх гэсэн юм

Төлөөсөнд нь хувирашгүй сэтгэл үүрдийн хайр өгье

Төлбөр нь таалагдаж байвал хариу send to me

Тэгэхдээ би ганцхан өрөөтэй зүрх хайж байна

Гэгээлэг наран талдаа цонхтой

Яагаад гэвэл би энэ зүрхэндээ

насан туршдаа амьдрах болохоор

адаг ч байсан хувааж эзэмшихгүй

Хөөрхөн байх албагүй үүрд амьдрана гэж зар өгсөн болохоор

Үнэнч байвал болох нь тэр

За тэгээд зөвшөөрч байвал холбоо барина yy

Эх сурвалж:www.mglclub.com

Categories: Шүлэг
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

